Πόσες Φορές με επισκεφτήκατε...!!

12 Μαρ 2012

Η Τζούλια Αλεξανδράτου στη Βουλή



«Θα πεθάνω, δεν πρόκειται να τ’ αντέξω αυτό, να έρθει η Τζούλια στη Βουλή κι εγώ να μην είμαι βουλευτής για να τη δω. Θα πεθάνωωωωω!» είπε μεταξύ σοβαρού και αστείου βουλευτής μεγάλης περιφέρειας, γνωστός για τη λατρεία που τρέφει στο γυναικείο φύλο.

Η συζήτηση ξεκίνησε μεταξύ ανεξάρτητων βουλευτών (διαγραφέντων του Σαμαρά), σχετικά με τα ποσοστά των δύο κομμάτων στις επερχόμενες εκλογές.

«Εγώ βλέπω πάνω από οκτώ κόμματα και να μου το θυμηθείτε, τα νούμερα που λέει ο συνάδελφος κάτι 25άρια και βάλε νομίζω είναι άπιαστο όνειρο πλέον» προέβλεψε βουλευτής από μεγάλο κάμπο.

«Με οκτώ κόμματα εδώ θα βγει και το κόμμα της Τζούλιας Αλεξανδράτου. Δηλαδή, η Τζούλια θα είναι στη Βουλή κι εγώ θα είμαι σπίτι μου και θα ιδιωτεύω; Όχι ,αυτό είναι άδικο, δεν θα αντέξω να είναι η Τζούλια εδώ κι εγώ να μην τη δω. Δεν θα τ’ αντέξω σας λέω!» σχολίασε εν μέσω επευφημιών ο ασταμάτητος… βουλευτής.

2 σχόλια:

Arxaios είπε...

Ετσι όπως έχουμε γίνει <<..μπουρδ?**ο>> ΕΙΝΑΙ η μόνη λύση..και που ξέρεις μπορεί και να πετύχει περισσότερα από τους άλλους απατεώνες μιας και όπως λένε: " το μ@@νι καράβια σέρνει..."

Arxaios είπε...

Αααααα να μην το ξεχάσω...Το νέο κόμμα της Τζούλιας θα έχει την ονομασία : Π.Α.Ν.Ο. -> Πανελλήνιο Κόμμα Αγανακτισμένων και Οικολόγων Ελλάδος.!

Δεν είναι και το πρώτο; εεεεε;