Πόσες Φορές με επισκεφτήκατε...!!

5 Φεβ 2012

Ποιος γνωστός ηθοποιός απολαμβάνει τη μοναξιά του;

Δεν είναι κακό να μένεις μόνος, είναι και ο μόνος τρόπος να «ξεκλέβεις» αρκετό χρόνο για τον εαυτό σου. Κάπως έτσι σκέφτεται και ο Ορφέας Αυγουστίδης.

«Όταν είμαι μόνος το απολαμβάνω, δεν κλαίγομαι. Το ζω. Προσωπικά, δεν φοβάμαι καθόλου τη μοναξιά, είναι κομμάτι μου, ενώ μου αρέσει να έχω το χρόνο μου και να εκτονώνω τη δημιουργικότητα μου» δήλωσε ο γνωστός ηθοποιός στο περιοδικό Down Town.

Επιμέλεια: Τόλης Αλεξανδρόπουλος

2 σχόλια:

Arxaios είπε...

Θα συμφωνήσω ...έτσι όπως έχουμε γίνει μάλλον είναι καλύτερο να ζεις μόνος στην Ελλάδα του σήμερα.

Κατά την γνώμη μου δεν αξίζει να αναλώνεσαι στις διαπροσωπικές σχέσεις των 2 φύλων διότι δεν πρόκειται ποτέ να κερδίσεις..ασε που οι πιο πολλοί κάνουν οικογένειες μόνο και μόνο απο φόβο μην μείνουν μόνοι τους. ΟΧΙ δεν θέλω έτσι.
Επίσης είναι και το οικονομικό .... γιατί να μιζεριάσεις και να κάνεις τους γύρω σου μίζερους. Με απλά λόγια όσοι δεν έχουν λεφτά δεν κάνουν οικογένειες...ΕΤΣΙ ΜΑΣ έχουν καταντήσει να λέμε. Καλύτερα μόνοι μας ...ισως τελικά οι Μοναχοί να έχουν δίκιο..!

Arxaios είπε...

Η Γιαγιά μου , ο Θεός να την αναπαύσει , μου έλεγε πάντα στο αυτί μου όταν με έβλεπε στεναχωρημένο : " Ο άνθρωπος παιδί μου γεννιέται και πεθαίνει μοναχός του...έτσι όπως γυμνός γεννιέται , έτσι και 'γυμνός' πεθαίνει."

Δεν καταλάβαινα τι μου έλεγε τότε...!! Είχε όμως πολύ δίκιο.